Translate

torsdag den 20. januar 2011

Kinesisk mad


mango budding.

Sesamboller med sød rød bønnepasta og det smager bare så godt virkelig en favorit


Stegte nudler med grøntsager



Stegte ris



Oksekød med kinakål



Til venstre stegt fisk i sursød sovs og til højre det samme bare med stegt kylling


Kylling med cashewnødder også en rigtig god ret


Kold svinekød med sesam miso, ikke en favorit for jeg er ikke så meget for koldt kød


And med kinakål, en absolut favorit


Kinarejer i sursød sovs, noget jeg aldrig kan få nok af, jeg kunne leve af det og jeg bestiller det altid som noget af det første. Kan vi ikke få det på en kinesisk restaurant spiser jeg der ikke.

Koldt svinekød med soya, heller ikke en favorit. Vi var meget mætte da vi var færdig, selv om der er mange forskellige retter er portionerne ikke ret store, det hele kostede omkring 250kr med drikkevarer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar